Περιλαμβανει:Εισιτηριο εισοδου 2 ατομων, για να παρακολουθησετε το κλασικο εργο του Samuel Beckett «Το τελος του παιχνιδιου», που παρουσιαζεται στη κεντρικη σκηνη του θεατρου Τζενη Καρεζη.
Συντελεστες:- Μεταφραση: Οδυσσεας Νικακης
- Σκηνοθεσια: Λεωνιδας Παπαδοπουλος
- Σκηνικα-Κοστουμια: Φαιδων Πατρικαλακης
- Φωτισμοι: Θανασης Σταυροπουλος
- Ηχοληψια: Θοδωρης... Μιχαλος
- Βοηθος Σκηνοθετη: Ευθυμης Ξυπολιτας
Παιζουν:- Χαμ: Κωστας Καζακος
- Κλοβ: Κωνσταντινος Καζακος
- Ναγκ: Γιωργος Μωρογιαννης
- Νελ: Νινα Γιαννιδη
Λιγα λογια για το εργο Τεσσερις ανθρωποι, μεσα σ' ενα πνιγηρο καταφυγιο. Ο ενας, ο ΧΑΜ, παραλυτος και τυφλος, στο αναπηρικο καροτσακι. Άχρηστος. Δεν εχει εικονες και δεν εχει κινηση. Ο αλλος, ο ΚΛΟΒ, δεν μπορει να καθισει. Έχει μαθει μονο να εκτελει εντολες. Του εχουν αφαιρεσει τη σκεψη. Η συνειδηση του ειναι παμφτωχη, οπως ενος ζωου. Βρισκεται διαρκως πεινασμενος. Τον εχει πιασει το δοκανο της επιβιωσης. Οι δυο αλλοι, ο ΝΑΓΚ και η ΝΕΛ, οι γεννητορες του ΧΑΜ, ζουν πεταμενοι μεσα σε δυο σκουπιδοντενεκεδες. Βγαζουν ξαφνικα το κεφαλι τους κι αναχαραζουν, σαν τις κατσικες, δυο τρεις ταπεινες μνημες απο ενα φτωχο παρελθον. Αυτη η απουσια απο τον τιτλο του εργου, του οριστικου αρθρου “το”, κατα περιεργο τροπο, κανει τον τιτλο απολυτα οριστικο. Παιχνιδι τελος. Έχει τελειωσει. Πριν αρχισει ειναι τελειωμενο. “Το τελος ειναι φυλακισμενο μεσ' την αρχη” μας λεει ο Χαμ.“Βαλτε το μυαλο σας να δουλεψει στη Γη βρισκομαστε, δεν υπαρχει σωτηρια γι’ αυτο”. “Ο Ήλιος ειναι ανυπαρκτος, βυθιζεται προς....τους νεκρους”. “Ο Χρονος ειναι ανυπαρκτος κι ομως ο Χρονος τωρα τελειωνει”. Απλες αληθειες! Ποιος δεν τις ξερει;Γεννιομαστε με το εισιτηριο της εξοδου στην τσεπη! Ποιος δεν το ξερει; Μεσα στο καταφυγιο του Χαμ, ολα ειναι γκριζα, σταχτια, ολα σε ανοιχτο μαυρο. Τι εργο ειναι τουτο αναρωτιεσαι! Τα ερωτηματικα που θετει ειναι οντως αναπαντητα; Παραπεμπουν σε ακατανοητες υπαρξιακες αγωνιες; Ειναι αραγε μια τεχνικη του θεατρου που ονομασαμε θεατρου του "παραλογου"; Ειναι ενα εργο "μεταφυσικο"; Ειναι ενα παιχνιδι των λεξεων; Ειναι ενα σκηνικο παραξενισμα; Ειναι το απολυτο αδιεξοδο; Ειναι ενα εργο της πιο βαθιας απελπισιας; Ή μηπως ειναι ενας, αλλου ειδους "ρεαλισμος";Μηπως ειναι η ωμη πραγματικοτητα μας κοιταγμενη απο αλλη οπτικη γωνια;Η ωμη πραγματικοτητα μας, κρυμμενη κατω απο μια παραξενη αλλα θανατηφορα γραφη;Κι αυτη η γραφη παλι, τι ειναι; Η πιο ταπεινη γλωσσα. Οι πιο φθαρμενες λεξεις. Σκεψεις και εννοιες που λενε ολοι οι ανθρωποι στην ταπεινη καθημερινοτητα τους. Λεξεις γυμνες, χωρις στολιδια, φρασεις χωρις κανενα σκοτεινο κι ανεξιχνιαστο βαθος. Κουρελακια σαν κι αυτα που χρησιμοποιουν οι καθημερινοι ανθρωποι για να ντυσουν τη φτωχη τους σκεψη.
προσφορα για: Θεατρο Τζενη Καρεζη: «Το τελος του παιχνιδιου» του Samuel Beckett. Εισοδος 2 ατομων.απο την σελιδα προσφορων : Cheapis
προσφορες